Influensa

Man ska aldrig säga något!!!
Åkte på vinterns andra influensa strax efter mitt förra inlägg,så det blev inget teaterbesök för oss.
Gick så klart inte att boka om biljetterna,men vi lät ett par kompisar ta över dem,så de blev utnyttjade i alla fall.
 Har idag haft feber i 11 dagar,och efter att ha gått igenom influensans olika stadier,ringde jag vårdcentralen idag.
Fick en tid till doktorn o det visade sig att bacelluskerna satt sig i både luftrör o bihålor.
Fick utskrivet både penicilin och kortison,så nu hoppas jag att jag blir frisk snart!!!
James är också krasslig,men inte alls på samma sätt som jag.Han är halvdålig och det vill inte bryta ut riktigt.
 
Fyllde år igår,men det blev inte mycket firande!
Fick present av James och många gratulationen på FB per telefon o kort.
Efter att mest ha ätit soppa o annan sjukmat,körde James och hämtade ett hamburgermål från MacDonalds.
Solen sken på oss  och det var 5 plusgrader,så det kändes ju bra....även idag var det fint vårväder.
Hoppas det håller i sig nu....snö har vi fått nog av i vinter!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ja nu får vi hoppas att ni håller er friska,och att det hjälper att solen skiner på er o håller bacillerna borta,Krya på er. KRAM.

2013-03-05 @ 11:14:10
Postat av: jan

Instämmer med föregående talare . Kram !

2013-03-05 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0