Vinter

Den senaste veckan har det varit riktig vinter igen!
Vitt på marken,soligt och kallt.....
Skönt att slippa grådasket,men jobbigt att behöva ta på sig så mycket kläder.
 
Nu är både James och jag igång och jobbar som vanligt igen.....skönt!!!
Själv har jag tagit tag i både träning o kost igen,behöver gå ner i vikt o bli i bättre form,för att orka med bättre.
Vet ju att det är bäst för mig o min värk,men inte alltid så lätt att vara "duktig".
Det som kallas livet,kommer i vägen ibland och man orkar inte.....men nu tar vi nya tag.
 
Den här veckan var jag på Aktiv i måndags och körde totalt 30 minuters konditionsträning.
Sen tog jag ett försiktigt varv på Easyline-maskinerna.....vill ju inte ta ut mej så här i början.
Idag tog jag en promenad till badhuset,för att träna vattengymnastik i varmvattenbassängen.
Jätteskönt....men var ganska mör efter 45 minuter + promenaden hem igen.
 
Vägde mej hos sjukgymnasten för 1 vecka sedan,och vägde mej idag.Har gått ner hela 2 kilo....känns bra.Det enda jag gjort är att inte äta något onyttigt...bara "vanlig" mat 3 gånger om dagen och frukt när jag är sugen.Har inte ens plockat bort Pepsi Maxin...har inte lust att få abstinenshuvudvärk....så himla jobbigt.Ska börja dra ner på det,men en sak i taget.....
Räknar inte med att gå ner lika mycket i fortsättningen,då kroppen brukar vänja sig vid förändringarna efter ett tag.Men bättre att gå ner sakta,för då är det lättare att hålla vikten sedan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Bra gjort,hoppas att du fortsätter på samma sätt,jag har också försökt med bättre kost så får se hur det går med det.Bravo<3<3

2013-01-25 @ 09:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0