Nya tag

De senaste veckorna har det inte hänt så mycket.
Har kommit igång att jobba igen efter den envisa bihåleinflammationen,och man känner att krafterna börjar komma tillbaka så smått.Även James har börjat jobba den här veckan,om än bara halvtid.Så nu känns det som det går på rätt håll.Vintern har kommit tillbaka till Skåne igen efter ett par milda o regninga veckor.Nu lyser snön vit igen,men det är inte så mycket,men kallt är det.Igår var det minus 8 grader o långkallsongerna åkte på igen.
 
 
Idag har jag varit på sjukgymnastiken efter att ha fått ett recept på motion av min doktor.
Ska få börja på vattengympa i varmvattenbassäng igen,efter flera års uppehåll.
Ska bli sååå skönt,det är verkligen bra för min värk.
Synd att platserna är så få,och så svårt att få plats!!!
Ska försöka ta tag i min träning overhuvudtaget,för jag vet ju att jag mår bättre när jag är i form.
Just nu klarar jag inte av någon styrketräning eller liknande,men kan ju försöka hålla kondisen i trim,genom att gå på motionsbandet i alla fall o så lite crosstraining kanske.
Om inte annat så kanske jag går ned lite i vikt,vilket behövs.....
 
 
Håll tummarna för att orken o motivationen räcker till den här gången!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jan

Håller tummarna

2013-01-18 @ 10:56:01
Postat av: Ann-Mari

Hoppas att det skall bli bättre nu när du får vara i basängen,o på gymmet.Lycka till.<3<3<3.

2013-01-18 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0