Ska våren komma nu?

Idag är det riktigt trist och gråkallt väder,men enligt prognosen ska våren komma efter helgen.
Hoppas verkligen det,för nu är vi verkligen trötta på detta.....
Har inte hänt mycket i trädgården pga kylan....inte kan man göra så mycket där ute heller.
Är verkligen sugen på att fixa och göra fint...lite "städning" har det blivit i alla fall o igår var jag och köpte lite fler pensee´r.
 
James har varit sjuk den här veckan med snuva,ont i halsen o feber....peppar,peppar så verkar jag slippa den här gången.
Idag har jag varit på bassängträning...så skönt,men nu är det bara 3 gånger kvar innan sommaruppehållet.
Hoppas jag får gå igen till hösten,har ju missat flera gånger pga sjukdom o att sjukgymnastiken har ställt in.
 
Var på Kappahl idag då de hade "vip" med 25% på allt...köpte lite vårkläder för att pigga upp mej själv.
 
Ljusturkosa ankelbyxor o blåvit tunika
 
Somrig klänning
 
Imorron blir det jobb på e.m. Ska jobba med Monika som ska rycka in vid behov.
Den här veckan är halva personalstyrkan i Stockholm på mässa.
Annars är butiken fylld med allt man kan önska sig inför säsongen,och det är svårt att låta bli att köpa hem blommor till trädgården.Måste vänta tills det blir varmare ju.....
 
Just nu är det snöblandat regn utanför fönsterna....hoppas det är det sista av den här långa vintern!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0