Julen över för den här gången

Då var julen över för den här gången!!!
Lyckades få till en trevlig o mysig julafton,trots att både James och jag var dåliga.
Marcus bar ner datorstolen till James och med hjälp av starka värktabletter kunde han vara med under största delen av julfirandet.Elias var en jätte duktig julenisse och delade ut alla julklapparna själv.
 
Elias som tomtenisse....bilden blev lite suddig ,men det var inte lätt att hinna med i svängarna.
 
Både jag och James är fortfarande dåliga efter helgdagarna,så idag ringde vi till vårdcentralen.
Hade tur och fick tiderna efter varandra.
James blev sjukskriven och ska ta Diklofenak 3 gånger om dagen...hoppas hans mage klarar det.
Jag har ju haft feber i 11 dagar nu och hade fått bihåleinflammation.
Fick antibiotika o Rinicort nässpray.
James hade också tur att få en återbudstid hos sjukgymnasten,o de gav honom en ny TNS-apparat istället för den som gått sönder.Nu hoppas jag att vi blir friska snart,för det här är deffinitivt inte roligt.
Har jobbedag imorron,men får se hur jag känner mej....annars är jag ledig fram till nästa fredag.
 
Idag fyller min brorson Elias 10 år.
Tänk vad tiden går,tyckte inte det känns så länge sen vi firade jul o Susanne gick med magen i vädret.
Han ska ha sitt kalas på lördag o jag hoppas vi mår bättre då.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Får hoppas att ni nu blir bättre o bättre för varje dag som går.

2012-12-28 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0