Fjärde advent

Då var det 4:e advent och lillejulafton!!!
Vad snabbt den här månaden har gått o imorron är det julafton.
Den här veckan har inte varit något vidare,då jag har varit sjuk o fortfarande är dålig.
Hosta,jobbigt med andningen,snuva ,ont i kroppen o feber.....troligen influensa.
Har inte kunnat jobba alls i veckan o hemma har det inte heller blivit mycket gjort,febern går upp så fort jag gör minsta lilla.Tur hade jag gjort det mesta inför julfirandet tidigare o resten har jag gjort lite pö om pö i mån av ork.
Ovanpå detta fick James ryggskott i torsdags när han skulle iväg till jobbet och han är fortfarande helt kass...kan knappt röra sig....sån himla otur!!!
 
Ja,ja....inte mycket att göra något åt.
Imorron ska vi i alla fall fira julen här o vi får göra det bästa av situationen,vi får ta det så lugnt o det viktigaste är ändå att få vara tillsammans...
Emmelie kommer inte hem i år heller utan ska fira tillsammans med Malin och några andra kompisar i Hemsedal.Har skickat en stor paket med lite blandat smått o gott i,och Malin hade visst fått med sig både skinka,köttbullar o lax.
 
Tar det lugnt idag och sitter och väntar på den utlovade snöstormen.....blåser gör det redan.
Hoppas det värsta går över tills imorron ,då folk ska ut o köra i trafiken.
Ta det så försiktigt,bättre att komma lite sent än att det händer något.
 
GOD JUL till de som läser min blogg!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Nu blåser det jättemycket,o snön yr runt knuten.
Ingen ide att gå ut o skotta för det blåser bara
igen,kommer imorgon,tar det lungt.

2012-12-23 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0